Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΙΚΑ ΝΙΚΑΙΑΣ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΚΑ

Κοινοποίηση του παρόντος στους παρακάτω
Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Υφυπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Διοικητή ΙΚΑ
Υποδιοικητή ΙΚΑ

Μετά από ταλαιπωρία αρκετών ημερών σήμερα η σύζυγος μου μπόρεσε να πάρει παραπεμπτικό για μικροβιολογικές εξετάσεις (που κάνει κάθε 6 μήνες επειδή πάσχει από χρόνιο μη εκδηλωθεν νόσημα) από ιατρό του ΟΠΑΔ όπου σύμφωνα με την εγκύκλιο που εξέδωσε ο Υπουργός Υγείας κος Λοβερδος και προσυπογράφει ο Αναπληρωτής Υπουργός κος Κουτρουμανης μπορεί να τις πραγματοποιήσει σε μονάδα ΙΚΑ η σε αντίστοιχη συμβεβλημένο διαγνωστικό κέντρο.

Συγκεκριμένα στην Εγκύκλιο αυτή στην παράγραφο 4 αναφέρει

4. Για τις εργαστηριακές εξετάσεις, εφόσον αυτές αναγράφονται στα παραπεμπτικά των ιατρών, οι ασφαλισμένοι εξυπηρετούνται, εκτός των μονάδων του ΙΚΑ και από τα συμβεβλημένα με το ΙΚΑ διαγνωστικά κέντρα και εργαστήρια, με άρση του προβλεπομένου πλαφόν.

Κατόπιν αυτού κάλεσα την τοπική μονάδα υγείας του ΙΚΑ στην Νίκαια στο τηλέφωνο 210 4901923 στην γραμματεία που καθορίζει τα ραντεβού για τις αιμοληψίες να κλείσω ραντεβού.

Εκει μια κύρια που απάντησε χωρίς να δώσει το όνομα της μου ανακοίνωσε ότι έχουν εντολή από τις 08:20 από τον Διοικητή της μονάδας ιατρό καρδιολόγο κο Νικητόπουλο να μην δέχονται τέτοιου είδους παραπεμπτικά καθώς έχει λήξει η απεργία των ιατρών του ΙΚΑ και περιμένουν διευκρινήσεις στο αν θα συνεχίσουν να εκτελούν τέτοιου είδους συνταγές .

Στην επισήμανση μου ότι αυτή την στιγμή παραβαίνει υπουργική απόφαση που δεν έχει ανακληθεί με παρέπεμψε στον διοικητή της μονάδας υγείας της Νικαίας ιατρό καρδιολόγο κο Νικητόπουλο.

Αποφάσισα λοιπόν να μεταβώ στην τοπική μονάδα υγείας προς επίλυση του θέματος αυτού και να κλείσω το ραντεβού για τις εξετάσεις αυτές.

Εκει οι υπάλληλοι των ραντεβού μου υπέδειξαν να ανέβω στον 3ο όροφο που είναι το γραφείο του διοικητή της τοπικής μονάδας.

Στο διάστημα αυτό έως να μεταβώ στον χώρο αυτό είχα καλέσει τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς

Κο Ροβέρτο Σπυρόπουλο στις 12:09 στο τηλέφωνο 2105224861
Κο Τιμοσίδη στις 11:55 στο τηλέφωνο 2105239555
Κο Σαρηβουγιούκα στις 12:16 στο τηλέφωνο 2105215128
Κο Χριστοδουλίδη προσωπάρχη ΙΚΑ στις 12:18 στο τηλέφωνο 2105215358
Κα Μαρματάκη στις 12:20 Γραφείο Ανοικτής Περίθαλψης στο τηλέφωνο 2105215000
Κο Κουτρουμάνη στις 12:20 στο τηλέφωνο 2103368257

Σε όλες αυτές τις κλήσεις όπως μπορούν να αποδειχθούν από εμένα μου είπαν ότι δεν έχει αλλάξει κάτι από την εγκύκλιο του Υπουργού όπως έχει αναφερθεί παραπάνω και πρέπει να γινει δεκτό το αίτημα μου για εκτέλεση των εξετάσεων χωρίς άλλο έγγραφο.

Όταν το ζήτησα αυτό να γινει δεκτό από τον Διευθυντή και να δώσει εντολή να κλειστεί το ραντεβού ήταν αρνητικός και δεν δέχθηκε ακόμα και την επισήμανση υπαλλήλου της μονάδας υγείας Νικαίας από την γραμματεία που είχε επαφή με την κυρία Μαρματάκη του Γραφείου Ανοικτής Περίθαλψης την ίδια ώρα με την χαρακτηριστική απάντηση ποια είναι αυτή η Γαμημένη τάδε που θα μου πει τι θα κάνω? Δεν την ξέρω καν.

Εισερχόμενος στο γραφείο του διοικητή νωρίτερα νεαρός εύσωμος που στεκόταν πίσω από το γραφείο του διοικητή της μονάδας υγείας ΙΚΑ Νικαίας με εντολή ίσως του ιδίου ήρθε στο γραφείο της γραμματείας όπου ήμουν και προσπαθούσα να βρω μια λύση με τα συνεχόμενα τηλεφωνήματα και ασκώντας μου σωματική βία ακραίας μορφής μαζί με λεκτική βία – ύβρεις απειλές για την σωματική μου ακεραιότητα με απώθησε εκτός γραφείου λέγοντας μου ότι είναι ο Security και φροντίζει για την ομαλή λειτουργία και ότι εγώ διατάρασσα αυτή την ομαλή κατασταση.

Ουδεμία ταυτότητα της επικαλούμενης ιδιότητας του μου επέδειξε και ο παριστάμενος ιατρός διοικητής κος Νικητόπουλος χωρίς να επέμβει ως όφειλε παρολες τις εκκλήσεις μου για να επιβάλει την τάξη παρακολουθούσε απαθής με ειρωνικό βλέμμα.

Κατόπιν τούτου απεχώρησα από την μονάδα υγείας αφού είχα καλέσει το 100 για να λάβω τα στοιχεία του νεαρού για την άκρως άπρεπη συμπεριφορά του προς εμένα και την άσκηση σωματικής και λεκτικής βίας ακραίας μορφής.

Όση ώρα έκανε να έρθει το περιπολικό ο νεαρός αυτός κάπνιζε και έπινε καφέ στο ιδιαίτερο μπαλκόνι του γραφείου του διοικητή και κρύφτηκε μόλις αντελήφθη την παρουσία του αστυνομικού.

Ψευδώς ο διοικητής είπε ότι δεν έχει άνθρωπο της ασφάλειας του και ο συγκεκριμένος του ήταν άγνωστος μάλλον ασφαλισμένος που κατά τύχη ήταν στο γραφείο του και συνομιλούσε φιλικά μαζί του σχετικά με θέματα του χώρου αυτού.

Κατόπιν όλων αυτών ζήτω να ενημερωθώ πως είναι δυνατόν ένας διοικητής μονάδας να αγνοεί προκλητικά εγκύκλιο του αρμοδίου υπουργού σαμποτάροντας στην ουσία στην ομαλή λειτουργία και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων καθώς δεν ήμουν ίσως ο μοναδικός που αρνήθηκε να εκτελέσει παραπεμπτικό από ιατρό συνεργαζόμενο με τον ΟΠΑΔ σε έγγραφο που τηρούσε τους κανόνες όπως έχουν θεσπιστεί , δηλαδή αναφορά ΑΜΑ και ΑΜΚΑ και σφραγίδα και υπογραφή του ιατρού αυτού. Επίσης ποια είναι τα μέτρα που θα λάβετε για αυτή την απείθεια και την ταλαιπωρία που δεχόμαστε από λειτουργούς της υγείας τους οποίους εμείς από την εργασία μας και τις εισφορές μας πληρώνουμε χωρίς στην ουσία να απολαμβάνουμε αυτά που δικαιούμαστε!

http://www.periodiko.net/2011/02/blog-post_3640.html
μέσω
prezatv

1 σχόλιο: