Αυτό που γίνεται στον Πειραιά δεν έχει προηγούμενο. Στον κάλαθο των αχρήστων βάζουν οι πειραιώτικες αρχές τις σοβαρές καταγγελίες για ελλιπείς επιθεωρήσεις που γίνονταν και δυστυχώς ακόμη γίνονται σε πλοία με τα οποία ταξιδεύουν χιλιάδες πολίτες.
Από adespotos
Από adespotos
Ειδικά το τελευταίο διάστημα οργιάζουν οι φήμες για τα όσα συμβαίνουν στον Πειραιά με επίκεντρο το λιμάνι και για τις δεκάδες υποθέσεις καταγγελιών σε βάρος τουΚέντρου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων που μπαίνουν στο αρχείο χωρίς καν να διερευνηθούν. Μάλιστα, όπως μου καταγγέλλουν υπάρχουν περιπτώσεις που οι καταγγέλλοντες μετατρέπονται σε «θύτες» και διώκονται ακόμη και από τοΝαυτοδικείο Πειραιά! Λες και οι άνθρωποι που πάνε να καταγγείλουν ορισμένους επιθεωρητές που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους, έχουν κανένα όφελος να μπουν σε μία χρονοβόρα δικαστική διαδικασία. Για την ασφάλεια των πλοίων νοιάζονται αλλά αυτό μάλλον κάποιους δεν τους νοιάζει… μέχρι την ώρα ενός νέου Σαμινα!
Τελευταίο hot νέο από την Πειραιά, η ιστορία με τρεις υπαλλήλους του ΚΕΕΠ –όπως μου λένε- που ζήτησαν από πλοιοκτήτη στη Βόρειο Ελλάδα το… «πακέτο» τους ώστε να βγάλουν καθαρά χαρτιά! Μαθαίνω ότι η υπόθεση έχει φτάσει στο γραφείο του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γ. Διαμαντίδη και βρίσκεται στο στάδιο της διερεύνησης. Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την εξέλιξη της ιστορίας αν και δεν είμαστε και τόσο αισιόδοξοι. Γιατί;
Από adespotosΌπως προκύπτει από έγγραφο του υπουργείου που υπογράφει ο υπουργός Γ. Διαμαντίδης, το θέμα της ασφάλειας των πλοίων δε φαίνεται να είναι και στις προτεραιότητές του. Εγώ αυτά διαβάζω από το έγγραφο του υπουργού στις 28 Δεκεμβρίου 2010 το οποίο μάλιστα αναφέρεται στους στρατηγικούς στόχους του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων για το 2011. Ίσως είμαι αδαής και έξω από τα πράγματα, αλλά πίστευα πως το θέμα της ασφάλειας θα ήταν πρώτο πρώτο στους στρατηγικούς στόχους ενός υπουργού, μιας κυβέρνησης, ενός κράτους, μιας πολιτείας.
Τι να πω, ας είμαι καλοπροαίρετος. Μπορεί και να το ξεχάσανε, να ξεχάσανε ακόμη ότι υπάρχει και Κέντρο Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων.
Πώς είναι δυνατόν στην υπουργική απόφαση να μην αναφέρεται καθόλου το θέμα της ασφάλειας και αντ’ αυτού να διαβάζουμε ότι διατηρείται και αναβαθμίζεται οΕλληνικός Νηογνώμονας!
Απ’ ότι θυμάμαι τον Νηογνώμονα δεν τον είχε «κλείσει» τέλη τον περασμένο Αύγουστο ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη; Ο Ελληνικός Νηογνώμονας δεν ήταν το μέχρι πρότινος μαύρο πρόβατο διεθνώς για«καταδικαστικές αποφάσεις για πολύνεκρα ναυάγια, καταγγελίες για ψευδή πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, με ελεγκτές και ελεγχόμενους τα ίδια πρόσωπα»;
Τι συνέβη και Παπουτσής-Διαμαντίδης άλλαξαν γνώμη;
Όπως και να’ χει, όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο του Διαμαντίδη, ο Νηογνώμονας ο οποίος εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας αναβαθμίζεται. Καλά δε βαρέθηκε να ακούει και εκείνος και ο Χρ. Παπουτσής που έζησε και τις μέρες του Σαμινα ότι ο ελεγκτής πρέπει να είναι καθαρός και να μην εξαρτάται από τους εφοπλιστές επομένως τους ελεγχόμενους; Οι Νηογνώμονες είναι ανώνυμες εταιρείες, χρηματοδοτούνται κυρίως από τους εφοπλιστές. Δηλαδή, τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.
Στα κεραμίδια πάντως του ΚΕΕΠ δε νιαουρίζουν καλές γάτες. Οι πληροφορίες μου λένε πως η υπηρεσία μετά και την μεγάλη φυγή-απόσπαση υπαλλήλων του περασμένου Μάιου, έχει απογυμνωθεί. Δε θέλει και πολύ σκέψη για το τι σημαίνει αυτό: ελλιπείς επιθεωρήσεις πλοίων. Μετρημένοι στα δάχτυλα οι πολιτικοί υπάλληλοι που πάνε για επιθεωρήσεις. Φαίνεται μάλιστα πως αυτοί οι «λίγοι» κάνουν δουλειά για πολλούς γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά το έγγραφο που υπογράφει ο διευθυντής του ΚΕΕΠ,Απόστολος Βενιζέλος με τίτλο: «Συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής εργασίας εκτός χρόνου ωραρίου» με ημερομηνία 1/11/2010 και αναφέρεται στην περίπτωση ενός υπαλλήλου του ΚΕΕΠ ζητώντας: «Να απασχοληθεί υπερωριακά και πέραν του κανονικού ωραρίου κατά τις απογευματινές ώρες για το χρονικό διάστημα από 01/11/2010 έως 31/12/2010 ο παρακάτω υπάλληλος ΙΔΑΧ , προκειμένου ν΄ αντιμετωπιστούν έκτατες και επείγουσες ανάγκες της Διεύθυνσης για την επιθεώρηση των πλοίων σε θέματα ναυπηγικά, μηχανοηλεκτρολογικού εξοπλισμού , σωστικών μέσων, πυρασφαλείας, τηλεπικοινωνιών, ενδιαίτησης και υγιεινής, καθώς επίσης και για την έκδοση των προβλεπόμενων πρωτοκόλλων γενικής επιθεώρησης ή πιστοποιητικών». Την ίδια ημέρα εκδόθηκε και άλλη απόφαση για υπερωρίες για ακόμη επτά υπαλλήλους.
Ο Γ. Διαμαντίδης τον ξέρει τον Πειραιά. Αυτό όμως που δεν είμαι σίγουρος ότι γνωρίζει είναι το πρώην υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας νυν Θαλασσίων Υποθέσεων. Εδώ θα όφειλαν να του έκαναν ένα μάθημα τα συντρόφια του από το ΠΑΣΟΚ αλλά και να παραδειγματιστεί από πρώην συναδέλφους του της Νέας Δημοκρατίας… βλέπε Μ. Κεφαλογιάννη.
Για τον πρώην υπουργό έχει πάει δικογραφία στη Βουλή για έναν στενό του σύμβουλο, διευθυντή του γραφείου του όσο ήταν υπουργός τον Ηλία Φιλιππακόπουλο. Για τον Φιλιππακόπουλο λένε διάφορα. Χουντικό τον ανεβάζουν, χουντικό τον κατεβάζουν, λένε ότι όταν ήταν ο Μανώλης στο υπουργείο κουμάντο στον ΟΛΠ έκανε ο Φιλιππακόπουλος. Εγώ δεν ξέρω παραπάνω, η υπόθεση –και αυτή- διερευνάται.Ακούω όμως ότι και ο Διαμαντίδης έχει τον «Φιλιπακόπουλο» του.
Στενός του σύμβουλος είναι ένας λιμενικός που είχε καταγγελθεί από σύσσωμους τους πολιτικούς υπαλλήλους του υπουργείου αλλά και κάποιους λιμενικούς του 2004 (έχουμε το έγγραφο στην κατοχή μας).
Γιάννη, ο Πειραιάς είναι δύσκολος. Έχε το νου σου! Κυρίως όμως έχε το νου σου για την ασφάλεια των πλοίων. Εκεί θα με βρίσκεις πάντα μπροστά σου!
Στο παρακάτω έγγραφο διαπιστώνεται ότι από την στρατηγική του Υπουργείου Ναυτιλίας για το 2011, δεν αναφέρεται πουθενά το θέμα της ασφάλειας των πλοίων! Επίσης, σκοπεύουν να αναστήσουν τον Ελληνικό Νηογνώμονα που οι ίδιοι οι υπουργοί της κυβέρνησης έλεγαν πως έχει τελειώσει.
από adespotos
από adespotos
Του ΧΑΝ ΓΚΑΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου