Παρασκευή, 13 Αυγούστου 2010

Πειραιάς: Υπογειοποίηση γραμμών του ΗΣΑΠ, ένα έργο με πολλές προοπτικές

Ένα από τα σημαντικότερα συγκοινωνιακά και αστικά έργα στον Πειραιά είναι αυτό της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο μέχρι τον σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Περιμένουμε το διαγωνισμό εδώ και χρόνια και περιμένουμε το επόμενο διάστημα την εξαγγελία της δημοπράτησης.

Με το έργο αυτό θα αλλάξει όλη η εικόνα της εισόδου στο κέντρο του Πειραιά από το Στάδιο Καραϊσκάκη μέχρι την πλατεία Ιπποδάμειας πους σήμερα μοιάζει περίπου τριτοκοσμική. Κάπου στη μέση της διαδρομής στο ύψος του παλιού εργοστασίου του Κεράνη θα δημιουργηθεί και ένας νέος υπόγειος σταθμός με την ονομασία ΚΑΜΙΝΙΑ. Ο σταθμός αυτός θα εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του κέντρου του Πειραιά αλλά και την γειτονική συνοικία των Καμινίων. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι εφάπτεται στην αρχή της Οδού Πειραιώς.

Παράλληλα με την υπογειοποίηση των γραμμών θα δρομολογηθεί και η πορεία του Τραμ που θα ομορφύνει ακόμα περισσότερο την διαδρομή αυτή. Αν ξεκινήσει το 2011 μέσα στο 2013 θα μπορεί να δοθεί στην κυκλοφορία μαζί με τον νέο σταθμό ΚΑΜΙΝΙΑ. Με την ολοκλήρωση των έργων θα επηρεαστεί η κτηματομεσιτική τάση στον Πειραιά και ένας καινούριος οδικός άξονας θα ελκύσει επιχειρήσεις και καταστήματα βοηθώντας την οικονομία της πόλης.

Σήμερα η εικόνα από το Στάδιο Καραϊσκάκη μέχρι την Πλατεία Ιπποδαμείας αλλά και μέχρι το λιμάνι μέσω της Γούναρη είναι τουλάχιστον απογοητευτική. Γκρεμισμένα κτίρια, πλανόδιοι πωλητές και ένα γκέτο κατά μήκος του άξονα του ΗΣΑΠ δημιουργεί μια εξαιρετικά άσχημη εικόνα για τον επισκέπτη, τουρίστα αλλά και πολίτη που εισέρχεται στον Πειραιά είτε προς το κέντρο είτε προς το λιμάνι.

Μετά το καλοκαίρι ίσως να έχουμε τα νέα για αυτό το σημαντικό έργο για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μιας από της πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχής στο Λεκανοπέδιο.
http://ypodomes.blogspot.com/2010/08/blog-post_12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου