Σάββατο 9 Απριλίου 2011

ECDL κέντρο Κορυδαλλού - απάντηση στο συνάδελφο από το Κερατσίνι


Σχετικά με τον συνάδελφο που γράφει το άρθρο περί ECDL δήμου Κερατσινίου (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/ecdl.html) έχω να του γνωστοποιήσω κάποια πράγματα που θα του λύσουν την απορία:
Κέντρο ecdl έχει και ο δήμος Κορυδαλλού (αν και δεν το θεωρεί εκπαιδευτήριο αλλά πολιτισμική δράση). Πληρώνεις 60ε ανά 2.5 μήνες (30ε για ανέργους κτλ.) και το μάθημα που κάνουν είναι για μεγάλης ηλικίας άτομα (πάρα πολύ αργά, πάρα πολύ απλά, πάρα πολλές επαναλήψεις κτλ.) Εγώ ως ενεργός πολίτης απεφάσισα να πάω να δω τι είναι ως μαθητής (αν και είμαι φοιτητής στα ηλεκτρονικά υπολογιστικά συστήματα του τ.ε.ι. Πειραιώς και κάτοχος MMI). Μισό και πλέον έτος διαρκούσε η διδασκαλία για το Microsoft Word 2007 επιπέδου core. Δηλαδή, δεν μπορείς να ολοκληρώσεις και τις 7 ενότητες, παρά μετά από αρκετά χρόνια. Μια φορά ζήτησα ένα κατσαβίδι για να διορθώσω τον ανεμιστήρα του η/υ δωρεάν(όπως δωρεάν ήθελε να εργαστεί και ο φίλος) όχι μόνο δεν μου έδωσαν, αλλά μου έκαναν παρατήρηση και έγραψαν και αρνητικές αναφορές για το πρόσωπό μου! Μια άλλη φορά που δεν λειτουργούσε το διαδίκτυο, απεφάσισα να στείλω ICMP πακέτο μέσω του ping. Μόλις η καθηγήτρια είδε το μαύρο χρώμα της οθόνης του Ms-DOS πανικοβλήθηκε διότι νόμιζε πως χάλασα τον η/υ και πήρε αμέσως τον τεχνικό! Έγραψε δε και άλλες αναφορές!
Mετά από πολλά, απεφάσισα να γράψω μια επιστολή προς το δήμαρχο για τα αρνητικά του κέντρου, ώστε να διορθωθούν. Με το που την έστειλα το μεσημέρι, το πρωί της νέας ημέρας, με πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος του κέντρου, να μου πει ότι αποβάλλομαι και μου το έκλεισε απότομα. Προσπάθησα να μάθω μέσω της αδερφής μου τι είχε γίνει, εν τέλει έστησαν ένα παραμύθι οι 2 καθηγητές ότι εγώ είμαι ένας τρελός που βρίζει και ενοχλεί, και βάσει αυτού με απέβαλλαν.

Με κάλεσε ο Δήμαρχος για να συζητήσουμε την επιστολή μου, κάλεσε και έναν υπεύθυνο. Αφού πρότεινα λύσεις και με υπεστήριξε στο θέμα της αποβολής, δεν άλλαξε κάτι για την άρση αυτής της -εξωπραγματικής- απόφασης. Αντ ' αυτού, με συνεχάρη, έδειξε ότι κάτι θα κάνει και ο υπεύθυνος που άκουγε μου είπε ότι θα με ενημερώσει και θα μου απαντήσει. Ο υπεύθυνος αυτός, είναι ο ίδιος που έχει οργανώσει το κέντρο ECDL του Κερατσινίου και δη μου έδειξε μεταξύ άλλων και το τηλέφωνο του δημάρχου Κερατσινίου.
Αγαπητέ συνάδελφε, κι εγώ θα ήθελα να πάω στο κέντρο ecdl του Κορυδαλλού και να διδάξω δωρεάν open source προγράμματα και γλώσσες προγραμματισμού, αλλά τώρα που τους έμαθα και έζησα τη νοοτροπία τους (πως δηλ. είναι μαγαζάκι τους και κάνουν ό,τι θέλουν), δεν πρόκειται να προβώ σε τέτοια κοινωφελή κοινωνική ενέργεια προσφοράς.
Ντ. Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου