Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Ποιός ρωτάει;

Διαπιστώνοντας στα στατιστικά μιάς εβδομάδας ότι υπάρχει στην τρίτη επιλογή αναζητήσεων η παρακάτω φράση
"ποιος εχει το peiraiasmono.blogspot.com"
δεν ξέρω τι να υποθέσω...
Όταν αυτό περίπου, -με διάφορες παρεμφερείς, "πανέξυπνες" ερωτήσεις- συμβαίνει και την προηγούμενη εβδομάδα και όλο το μήνα, τότε αρχίζω να ανησυχώ για την ισορροπία των λαγωνικών.

Υπερφιλόδοξες γάτες επιδιώκουν μια απάντηση με αποτέλεσμα να εκτίθενται οι ερωτήσεις τους. Για ποιό λόγο;
Η περιέργεια πάντως σκότωσε τη γάτα.



Έδιωξα κι εγώ μια γάτα
Που 'χε γαλανά τα μάτια
Σαν κοιμόμουνα τη νύχτα
Μου 'χωνε βαθιά τα νύχια

Τόσους μήνες που την είχα
Μου ξηγιότανε στην τρίχα
Τώρα έγινε από σόι
Και τα ψάρια δεν τα τρώει

Την εδιώχνω με γινάτι
Και την άλλη μέρα νάτη
Μου 'ρχεται με ποντικάκια
Και μου κάνει κορδελάκια

Τώρα βρήκα άλλη γάτα
πιό 'μορφη και μαυρομάτα
Πονηρή κι αυτή σα γάτα
μου τα σπάει κρυφά τα πιάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου